Eigenaren Service Manager

Eigenaren Service Manager voor Vakantiepark Siblu Camping Lauwersoog (32-38 uur per week)

Ben jij sociaal, klantgericht en commercieel ingesteld? En wil jij werken op een plek die 365 dagen per jaar aanvoelt als vakantie? Hou jij ervan om je gasten goed van dienst te kunnen zijn, maar durf jij ook streng maar rechtvaardig te zijn?

Dan zoeken we jou! In één van de mooiste natuurgebieden in Nederland – het Lauwersmeergebied – zoeken we bij ons Siblu vakantiepark Lauwersoog een Eigenaren Service Manager (32-38 uur per week).

Welke zaken vallen onder meer onder jouw takenpakket als Eigenaren Service Manager?
Als Eigenaren Service Manager van Siblu Lauwersoog heb je een sleutelpositie binnen de organisatie van het park. Je maximaliseert de eigenarentevredenheid op een adequate en professionele wijze door onder meer:

  • Het contact onderhouden met alle bestaande stacaravan- en chaleteigenaren op het vakantiepark over basisvragen.
  • Het zorgdragen voor het zo spoedig mogelijk oplossen van problemen en after sales zaken die bij oplevering van een chalet aan een eigenaar aan de orde zijn gekomen.
  • Het creëren en organiseren van exclusieve activiteiten voor alle eigenaren in samenwerking met de animatie coördinator.
  • Ervoor te zorgen dat de reglementaire en verplichte controles aan de chalets tijdig worden uitgevoerd (bijvoorbeeld een gaskeuring, brandbluscontrole, elektrische controle et cetera).
  • Ondersteuning aan eigenaren te bieden omtrent administratieve zaken als facturen, betalingen et cetera.

Je draagt daarnaast bij aan de verkoopdoelstellingen door onder meer het geven van advies aan eigenaren omtrent accessoires zoals terrassen, tuinhuisjes, airconditioning, inventaris et cetera. Ook hou je je bezig met het naleven van de vastgestelde “richtlijnen voor het gebruik van de standplaats” van Siblu door regelmatig conformiteitscontroles op het park uit te voeren.

Dit alles doe je natuurlijk niet alleen. Bij ons op Lauwersoog staat een hecht team van verschillende disciplines klaar, die elkaar ondersteunen en versterken. Je werkt hier dan ook nauw met elkaar samen met als doel de chaleteigenaar te laten genieten van zijn/ haar eigen vakantiechalet op ons prachtige park.

Word jij onze nieuwe collega?

Wij bieden:

  • Goede arbeidsvoorwaarden en reiskostenvergoeding.
  • Salaris € 2500,- tot € 3000,- bruto, op basis van 38 uren per week
  • De mogelijkheid een bijdrage te leveren aan de groei van de Nederlandse markt.
  • Een functie in een enthousiast team.

Wij vragen:

  • Tenminste mbo+ werk- en denkniveau.
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Goede kennis van de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift (vereist).
  • Goede kennis van en ervaring met MS Office.
  • (Pré) Aantoonbare ervaring in een commerciële/ klantgerichte functie.
  • Flexibele instelling met bereidheid om weekenden en feestdagen te werken.

NB. We verzoeken je alleen te reageren wanneer je de Duitse taal in woord én geschrift goed beheerst, aangezien een groot deel van onze chaleteigenaren uit Duitsland afkomstig is.

Wil jij ons gemotiveerde team komen versterken? Stuur dan jouw motivatie met bijgevoegd curriculum vitae naar piter.vanderberg@siblu.nl.

Call Now ButtonReserveren